Представи си онова, което е твърде хубаво, за да е истина!!! - Представяй си го всяка сутрин, всеки миг :)

Tuesday, October 12, 2010

ТЕС за Благополучие

от темичката на Мая в Родилница :)
Много ми хареса , пробвах го и ме прави по-хармонична.
Слагам го тук, за да имам по-лесен достъп :)



и текста на български:


Поемете дълбоко дъх и се отпуснете.
1.   Благодарна съм на имунната ми система, че ме освобождава от токсините с такава лекота, всяка нощ, докато спя
2.   Благодарна съм, че тялото ми знае как да ме поддържа здрава и щастлива
3.   Благодарна съм, че съм изпълнена с енергия и увереност
4.   Благодарна съм, че смятам всяко предизвикателство за лесно и забавно
5.   Благодарна съм, че съм в хармония със себе си и обичам да усещам изобилието по всеки възможен начин
6.   Благодарна съм, че обичам и приемам себе си, точно такава, каквато съм
7.   Благодарна съм, че съм обичана и подкрепяна от всички около мен
8.   Благодарна съм, че съм добър човек и наистина заслужавам да бъда здрава, щастлива и богата
9.   Благодарна съм, че с всеки изминал ден тялото ми става по-силно и по-здраво
10.  Благодарна съм, че гърбът ми се изправя все повече и става по-гъвкъв с всеки изминал ден
11.  Благодарна съм, че всеки ден мога да ям каквото поискам и когато поискам, без да се безпокоя за теглото си
12.  Благодарна съм, че гърлото ми е здраво и ми помага да комуникирам и да изразявам себе си по най-добрия начин
13.  Благодарна съм, че съм напълно здрава – физически, умствено и душевно
14.  Благодарна съм, че имам цялата енергия, която ми е нужна, за да завърша ежедневните си дела
15.  Благодарна съм, че тялото ми е здраво и изпълнено с енергия и жизненост всеки ден
16.  Благодарна съм, че напълно контролирам здравето и благополучието си
17.  Благодарна съм, че съм здрава във всички аспекти на моето същество
18.  Благодарна съм, че мога да контролирам теглото си, каквото и да ям
19.  Благодарна съм, че умът ми е в мир и че обичам това, което съм
20.  Благодарна съм, че обичам тялото си и се грижа добре за него. То ми се отблагодарява стократно
21.  Благодарна съм, че съм изпълнена със здраве и жизненост
22.  Благодарна съм, че вярвам в себе си, защото съм добра в това, което правя
23.  Благодарна съм, че винаги съм на правилното място в подходящото време
24.  Благодарна съм, че печеля лесно и приятно пари и че заслужавам да ги имам в изобилие
25.  Благодарна съм, че имам безкрайна енергия и виталност всеки ден
26.  Благодарна съм, че парите текат към мен лесно
27.  Благодарна съм, че обичам радостта и свободата, които парите носят в живота ми
28.  Благодарна съм, че мога да поискам онова, от което имам нужда, защото го заслужавам
29.  Благодарна съм, че съм в хармония със здравето и богатството
30.  Благодарна съм, че заслужавам най-доброто, защото съм чудесна
31.  Благодарна съм, че вярвам в интуицията си, която ме води всеки ден към правилното решение
32.  Благодарна съм, че сънят ми е спокоен и освежаващ всяка нощ
33.  Благодарна съм, че всяка сутрин се събуждам, изпълнена с енергия, щастие и чувството, че съм обичана
34.  Благодарна съм за способността си да прощавам и да се отпускам
35.  Благодарна съм за моята гениалност. Издигам се над ограничаващите вярвания
36.  Обичам себе си безусловно и съм Благодарна за силата, куража и предопределеността ми да успея
Поемете дълбоко дъх и се отпуснете

.....................................................................................................................
и още нещо за тялото:

Всяка клетка от тялото ми вибрира енергично и е здрава.
Аз съм все по-стройна и в прекрасна форма.
Излишните килограми се топят без остатък. Изгарям мазнините все по-бързо.
Имам чудесен метаболизъм.
Изглеждам чудесно и се чувствам прекрасно и удивително.
Днес съм по-лека.
Обичам упражненията.
Аз съм активна и пълна с енергия.
Обичам се. Обичам тялото си. Обичам да се чувствам превъзходно.
С всеки ден се чувствам все по-добре.

No comments: