Представи си онова, което е твърде хубаво, за да е истина!!! - Представяй си го всяка сутрин, всеки миг :)

Wednesday, June 8, 2011

Използвай тази формула и ще бъдеш свободен

Когато при теб дойде чувство, което те притегля по-близо до черната порта, провери сърцето си и разбери дали чувството, което изпитваш, е дошло отвътре...
Но ако откриеш, че сърцето ти не е потъмняло, бъди сигурен, че към теб е насочена сила. Само чрез познания можеш да я преодолееш. Само чрез мъдрост можеш да се надяваш да бъдеш свободен. Познанието носи мъдрост, а мъдростта е сила. Придобий я и ще имаш власт над всичко.

Първо потърси място свързано с мрака. 
Направи кръг около себе си. 
Застани изправен в средата му. 
Използвай тази формула и ще бъдеш свободен. 
Издигни ръцете си към тъмния космос над теб. 
Затвори очи и вдишай силата. Призови Духа на Светлината чрез Времепространството със следните думи и ще бъдеш свободен:

Изпълни тялото ми с Духа на Светлината. 
Ела от Цветето, което сияе в мрака. Ела от Залите, където управляват Седмината Властелини. 
Ще ти изброя аз по име Седмината: Три, Четири, Пет и Шест, Седем, Осем – Девет. 
По име ги зови да ми помогнат, да ме освободят и да ме спасят от нощния мрак: Унтанас, Куертас, Чиетал и Гояна, Хуертал, Семвета – Ардал. 
В тяхното име те умолявам, освободи ме от мрака и ме изпълни със Светлина.

из "Шести изумруден скрижал"

No comments: